Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na przejście na pracę zdalną. To powoduje, że potrzebne są nowe rozwiązania, które pozwolą na wdrożenie systemów umożliwiających wykonywanie obowiązków z domowego zacisza. Tradycyjne programy biurowe takie jak: Word czy Excel nie zawsze dają radę, a to one stanowią zazwyczaj podstawę pracy zdalnej. Ponadto, odrębnym problemem jest forma komunikacji pomiędzy pracownikami, gdyż w tym celu należy zainstalować kolejną aplikację. A gdyby tak mieć wszystko w jednym miejscu?
I tu z pomocą dla właścicieli przedsiębiorstw przychodzi Smartsheet. To chmurowa platforma łącząca w sobie wszystkie najbardziej przydatne funkcje Excela, a dodatkowo pozwalająca na komunikację pomiędzy pracownikami oraz organizację pracy zespołów. Smartsheet jest niezwykle wszechstronnym oraz nowoczesnym narzędziem, dzięki którym zlecisz i zaplanujesz zadania w szybki i całkowicie czytelny sposób. Platforma ponadto zwiększa efektywność oraz wydajność pracy oraz umożliwia znacznie sprawniejsze działanie.